Kiedy u pracownika biurowego, czas pracy jest stały, a jego harmonogram można nazwać niemalże monotonnym, tak u kierowcy zawodowego mamy styczność z wieloma zmiennymi. Jego doba może rozpocząć się o dowolnej godzinie, a sama praca trwać dłużej niż etatowe 8 godzin. Mało tego – może on również pracować w porze nocnej. A skoro już o tym mowa… To jak wygląda praca właśnie w porze nocnej i czym ona tak naprawdę jest?
Kancelaria Transportowa ITD-PIP
Partner Spotkań Transportowych 2020
http://www.itd-pip.pl
SPOTKANIA
TRANSPORTOWE
Kancelaria ITD-PIP od 16 lat towarzyszy branży transportowej i przewoźnikom wspierając ich w temacie czasu pracy kierowców, rozliczania ewidencji, delegacji oraz wsparciu podczas kontroli ITD i PIP. Nazwę firmy ITD-PIP można rozwinąć jako: Informator Transportu Drogowego – Pomoc I Porady. Można również skojarzyć to z ekspertami od spraw ITD i PIP.
Dynamiczny zespół handlowców, opiekunów Klienta w zakresie obsługi rozliczania ewidencji oraz wdrożeniowców programów do rozliczania czasu pracy kierowców posiada ogromne doświadczenie i znajomość obsługi programów kontrolnych oraz programów używanych w firmach transportowych, różnorodności metod rozliczania kierowców, zasad kontroli ITD oraz PIP.
Pakietowo wdrażamy w przedsiębiorstwach prawidłowe zasady rozliczania kierowców, skuteczne składniki motywacyjne, optymalizujemy obciążenia administracyjne oraz doradzamy na bazie doświadczeń jak utrzymać stabilność zatrudnienia wśród swoich kierowców. Wsparcie prawne, telefon interwencyjny podczas kontroli drogowych, pakiet odwołań od kar budują poczucie bezpieczeństwa i standardy prawidłowego planowania i realizacji przewozów drogowych. To wszystko razem z satysfakcją finansową kierowców (akceptowane warunki płacowe i brak kar lub ich zmniejszenie) daje również zadowolenie z wykonywanej pracy wśród kierowców.
Zapraszamy do współpracy – w naszej ofercie znajdziecie Państwo kompleksowe połączenie wsparcia w rozliczaniu kierowców (profesjonalne usługi ewidencji czasu pracy), usługi prawne i odwoławcze w kraju i UE, oprogramowanie SuperTacho www.supertacho.itd-pip.pl współpracujące z większością systemów telematycznych w branży, darmowe szkolenia dla kierowców, akcesoria do odczytu tachografów (również najnowszej generacji SMART). Dostarczamy rozwiązania techniczne również największym biurom rozliczeniowym kierowców w Polsce. Partnerska współpraca również z konkurencyjnymi firmami jest podstawą naszej działalności od kilkunastu lat.
PROMOCJA
Publikacje eksperckie
Podsumowanie kontroli PIP 2020 i zapowiedź kolejnych. Bądź na nie gotowy!
Podsumowanie 2020 roku w kontekście kontroli PIP daje jasny sygnał: transport znalazł się pod lupą kontrolujących. Specyfika pracy i rozliczania kierowców, liczne i wprowadzające w błąd interpretacje oraz częste zmiany przepisów to istna mieszanka wybuchowa. Wiemy...
PAKIET MOBILNOŚCI – BĘDZIE REWIZJA?
Komisja Europejska opublikowała wyniki badań dot. oceny wpływu Pakietu Mobilności na środowisko w zakresie obowiązku powrotu pojazdu do państwa siedziby co 8 tygodni oraz limitu operacji kabotażowych w transporcie kombinowanym. Te dwa aspekty nie były konsultowane z Komisją przez Parlament Europejski w toku procesu legislacyjnego.
Brexit – stało się! O czym musisz wiedzieć?
Rok 2020 przyniósł wiele zmian w branży, ale jak się okazuje, 2021 wcale nie ma zamiaru pozostać w tyle. Już w styczniu mamy do czynienia z szeregiem nowych regulacji: naklejki we Francji, duński krok ku płacy minimalnej czy zwroty kar za przeciążenia. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze Brexit – czy jeżdżąc do Anglii, jesteś już na niego gotowy?
Jak prawidłowo i szybko rozliczyć kierowcę, bez uszczerbku na jego wynagrodzeniu?
Pomimo ciężkich czasów warto zobaczyć szanse. Czy kryzys w ogóle je przynosi? Tak. Wystarczy tylko je dostrzec. Branża transportowa wraca do normalności, co widać po wzmożonym ruchu na drogach. Słychać to podczas rozmów w kuluarach czy pytań kierowców o sposoby na wykorzystanie różnego rodzaju odstępstw prawnych od przepisów ograniczających ich czas pracy. Pytają, bo mają chęć i potrzebę pracować więcej, aby odrobić czas przestoju.